Nova svolta di u ponte di giardinu in legnu decorativu di giardinu all'apertu.

U Ponte di Giardinu di Legnu Decorativu di Giardinu Esternu hè u pruduttu principale di a nostra fabbrica.Avà u ponte di legnu di u giardinu hà una nova svolta:
1. U ponte Garden di lignu pò purtà 100KG, a struttura di brdige di lignu hè più forte.
2. Ci hè dui tipi di braccioli per u Ponte di Legnu di Giardinu: Bar di legnu Armrest Garden Bridge di legnu è Chain type Armrest Garden Wooden Bridge.
3. Sicondu a grandezza, avemu longu * larghezza cum'è sottu size: 156 * 66cm, 150 * 66cm, 140 * 60cm, 120 * 60cm, 70 * 32cm.Pudemu ancu furnisce una dimensione persunalizata per u ponte di legnu secondu i vostri bisogni. 70 * 32cm hè u più chjucu, hè un ponte di decorazione di lignu per u giardinu.
4. Di solitu pinghjemu u ponte di legnu da pittura à l'acqua chì hè ecologicu è senza contaminazione. I culori cumuni sò: aranciu, marrone scuru, culore naturali, grisgiu, etc. Pudemu ancu persunalizà u culore secondu i vostri bisogni.
5. Perchè u ponte di legnu decorativu di u giardinu di l'esterno hè un grande pruduttu, per facilità a spedizione è riduce i costi di trasportu.L'imballemu da u pacchettu K / D.U ponte di legnu hè di solitu un cartone cù un pezzu o un inseme di prudutti, attaccatu cù istruzzioni di assemblea di u produttu, basta à seguità l'istruzzioni di assemblea per operare è compie a stallazione di u pruduttu, chì hè faciule da capisce è costu-efficace.
6. U metudu di stallazione per u Giardinu di Giardinu Decorativu in Wooden Garden Bridge hè generalmente cusì:
Prima stallate u fondu di dui o trè travi portanti.
Allora installate i dui culonni in u mità è un pannellu in u mità di u ponte di ponte.
Allora stallate u ponte di ponte in sequenza.
Infine, stallà u passaghju, è stringhje tutti i viti è ripara.

Outdoor Garden Decorative Wooden Garden Bridge pò esse piazzatu in parchi di parchi o artificiali in i giardini, ghjucanu u rolu di decorazione è passaghju.Certi creeks sò difficiuli per i zitelli per passà, è un ponte di lignu hè custruitu sopra per facilità u passaghju di i zitelli.I più grandi creeks sò ancu accessibili per l'adulti.U ponte di lignu hè fattu di legnu naturali puro è hà a fragranza di l'arburi.
Per piacè selezziunate u stile di Ponte di Legnu di Giardinu chì vi interessa.

nutizie1_1
nutizie1_2
nutizie1_3
nutizie1_4

Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022